Subject: Tunnivaatlused koolis
From: "Enely Melsas" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 23 Oct 2024 08:50:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Meil tekkis kooli juhtkonnas küsimus tunnivaatluste osas. Uurisime
teistelt koolidelt, linna juristilt ja saime niivõrd erinevaid vastuseid,
et täpsemalt nüüd ei tea, mis on õige või milline info vale. Seega
mõtlesingi kirjutada otse andmekaitse Inspektsioonile ning uurida,
millised tingimused on seatud koolis tundide vaatlusele järgmiste
gruppide/inimeste osas:

1.

	kooli tugispetsialistid (hevko, psühholoog, sotsiaalpedagoog,
logopeed, eripedagoog) vaatlemas õpilasi/õpetajaid
2.

	kooli juhtkond (õppejuht, direktor) vaatlemas õpilasi/õpetajaid
3.

	lapsevanemad vaatlemas tundi
4.

	üliõpilased vaatluspraktikal vaatlemas tundi

Kas oskate välja tuua ehk seadused/määrused jms, mis konkreetselt
piiravad/lubavad vaatlusi läbi viia? Nii saaksime teada, kuidas on kõige
õigem meie koolis vaatlusi korraldada nii, et kõikide osapoolte osas on
see õiglane. Kas seal on ka piiranguid ette teatamise osas (nt kui palju
peaks õppejuht ette teatama, kui tuleb tunde vaatlema või kui palju
peaksid lapsevanemad ette teadma, et nende klassis tullakse
õpilast/õpetajat vaatlema)?

Lugupidamisega

Enely Melsas
Kallavere Keskkooli juhiabi
Noorte tn 5, Maardu, 74116

E-post: [email-masked]

Telefon: 606 0851